Monday, June 20, 2011

PAMERAN KLIGP 2011 @ PWTC

Alhamdulillah, pada 16 Jun 2011, KY SUCCESS RICH RESOURCES telah dijemput ke KLIGP 2011 di PWTC. Pameran kali juga disertai oleh banyak nama-nama baru dalam industri ini. Saya tidak melepaskan peluang untuk berjumpa rakan-rakan niaga bertanya khabar dan mendapatkan 'update' maklumat dan produk mereka.

Di sini, saya ada kongsikan beberapa gambar di pameran tersebut.

Banner di laluan ke Pintu Masuk


Gambar dari Kafetaria. TQ to Saiful

Sepanjang di pameran ini, saya ditemani oleh Saifulnizam Ahmad dari Johor Bahru yang benar-benar teruja untuk berkecimpung dalam perniagaan ini sepenuh masa. Insyaallah banyak peluang-peluang baru yang saya akan kongsikan dalam kursus-kursus saya kelak.

Nasihat saya untuk peserta dan bakal peserta kursus saya, jangan lepaskan peluang seperti pameran seperti ini bagi menambahkan lagi pengetahuan. Kita jumpa lagi di KLIGP 2012 (Jun 2012).

No comments:

Post a Comment